i ii iii
EXCENTRIQUE
destroy what destroys you
iv v vi

Lets Walk on the Flowery Path♡
Friday, February 2, 2018 • 12:38 AM
Ahhh these few days felt great. Aku rasa best semacam. All those sorrows yang aku lalui tahun lepas aku macam boleh slowly move on daripada semua tu. Entah kenapa, aku rasa sangat positif!
Yup, aku akui aku memang hit bottom tahun lepas. Semua benda tak kena. Apa yang aku inginkan semua tak menjadi. Punah ranah semuanya. Itu pasal aku rasa macam a disappointment. Kat diri sendiri. Kat ibu. Kat ayah. Aku rasa pressured gila sampai semua benda kecik aku nak nangis. Betul2 living the liveless life. Bangun pagi, pergi kelas, balik kelas, project due, repeat. Aku rasa macam soulless sangat phase tu. Apa yang ada dalam fikiran aku, aku cuma nak tamatkan semua ni. Macam, we'll just go through this and that's it. I'm done for this semester. Aku benci semua orang.
See you guys in a month.
.
.
.
.
Now, here I am. After a month of self-reflection, I realized that all I was looking for was love. Self-love. Aku lagi prioritize diri sendiri. Like, I was really taking good care of myself. I guess. Hehe. Though at times aku breakdown jugak sebab terkenang benda lepas.. yelah sebab aku still takleh lupakan. Kau bayangkan aku baru je tersengih-sengih sepanjang hari tetiba waktu malam aku tersedu-sedu menangis and takde sapa tahu. Tahu tak yang kita rasa sesak gila sebab nangis tu. Hm.
Tapi things were different now. Aku macam dah belajar erti redho dan if it was really meant for me, maka aku akan terimalah segala rezeki atau keinginan yang aku nak tu. 
.
.
.
.
Sebulan lalu, aku janji nak balas balik semua benda yang jadi ni dalam keadaan berdengus. Marah sangat. Tapi hakikatnya, sebulan ni jugak aku buat apa yang aku suka. Aku makan banyak. Aku fangirl banyak. Aku main game banyak. Aku belajar graphics banyak. Which takde kena mengena langsung ngan course aku. Takguna tsktsk. Tapi aku pentingkan healing moment aku. Kalau tak aku akan jadi macam ni sampai bila-bila. And, aku taknak.
.
.
.
.
Dahlah aku tetiba jadi fangirl berjaya lagi aku happy. They did well on the charts man. I'm so happy for them. I was so worried masa comeback New Kids diorang sebab it doesn't seem strong to me. Yet, aku stream all of it. Ramai fans backstabbed them and cakap buruk-buruk pasal dorang aku sedih la. Like kita sebaya oke. I understand how hard it must be for you. Nevertheless, kau dapat achieve your dreams. Perjalanan aku? Masih jauh dan penuh misteri. Hihi.
.
.
.
.
For everyone yang berada di sisi aku selama sebulan aku terperap dengan jayanya di rumah.
Thankyou
Ibu, Ayah, Nenek I'm sorry if I ever disappoint you guys. At times I wished I could lessen the burden you've been going through.. tapi aku tak mampu nak buat semua tu. I'm sorry for lacking.. I will work harder in the future. I will do well in life. I wish to make all of you proud.
.
.
2k18, letsgo!

Labels:



Intro




Archive



credit


design and template originally by ayuni